Přihlásit se

Obsah

Automotive

Maximálně osobní přístup

Tobias Stein

Dělali to patnáct let dobře a byli úspěšní. A tak se rozhodli, že to budou dělat jinak. Aby byli ještě lepší. Karel Stolejda a Martin Veselý chtějí, aby jejich zákazníkům vydržela radost z koupeného Volva napořád. Aby jim s první cestou do servisu neodjela pryč.

Bílá košile a bílé boty. Na exkurzi do autoservisu poněkud neobvyklá kombinace oblečení. Jenže... Když v tomhle servisu mají bílé i podlahy, vlastně to ani divně nepůsobí. Teď už to je všechno přirozené. Ale nebylo. Karel Stolejda se při těch vzpomínkách usmívá. „Divili se všichni. Kolegové z bra

Tento článek je v plném znění dostupný přeplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemknětě si všechny články zakoupením předplatného.