Přihlásit se

Obsah

Executive

Baví nás konat dobro

Pavla Staňková

Pro Alexandru Michaličkovou není sousloví „konat dobro“ jen prázdnou frází. Naopak, je pro ni studnicí nápadů, ze které čerpá při vymýšlení projektů, kterými den co den osloví desetitisíce lidí, kteří přijdou do pražského nákupního centra Westfield Chodov. „Jsem přesvědčená, že i obchodní dům může mít duši a zásadní společenský přesah,“ tvrdí Alexandru Michaličková, zástupkyně ředitele shopping mallu, který za rok navštíví 19 milionů lidí a jež právě slaví 20 let od otevření.

Jak těžké je čelit zažitému vnímání, že velké obchodní domy jako Westfield Chodov jsou pouhé chrámy konz

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemkněte si všechny články zakoupením předplatného.