Přihlásit se

Obsah

CEO

Firmu je třeba nastavit profesně i emočně, říká pan Chop chop

Vladimír Barák

Přišel do firmy, která již byla zaběhlá, vybudovala si brand. Jenže poslední roky byly náročné a on měl úkol: otočit kormidlem a provést loď Freshlabels bouřlivými vodami. Aby známá firma, která se orientuje na kurátorovaný výběr módních značek, obstála i v době rychlých módních trendů. CEO Ladislav Žižka mluví o návratu ke kořenům značky, otevřenosti vůči zákazníkům. „Nechceme prodávat věci, které jsou tady jednu sezonu a pak zmizí,“ říká.

Jaké hlavní profesní milníky byste v roli CEO Freshlabels vyzdvihl?

Nejzásadnější bylo, že jsem nastupov

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemkněte si všechny články zakoupením předplatného.