Přihlásit se

Obsah

Komentář

Jak dělat věci jinak

Daniel Deyl

Na světě byznysu lze nejspíš ze všeho předvídat, že je nepředvídatelný. Jedna věc však zůstává stejná: trh vyžaduje, aby šéfové dobře rozuměli penězům. Sonya Smith-Valentinová jim rozumí ze všech stran – a chce vás přesvědčit, že vy to zvládnete také.

Mnoho firem vyhazuje z okna veliké peníze na projekty a iniciativy, které měly původně vydělávat, ale z nějakého důvodu se to nepovedlo. Nejčastější příčinou je nekvalitní finanční analýza. Aby šéfové pomáhali svým firmám růst, a nikoli hazardovat s jejich prostředky, měli by využívat finanční poznatky jako nástroje strategickéh

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemkněte si všechny články zakoupením předplatného.