Přihlásit se

Obsah

Wellbeing

Pohoda v práci už není jen slovo

Klára Weinerová

Wellbeing jako fyzická a duševní pohoda je čím dál skloňovanějším módním pojmem. Naučily se s ním operovat mnohé firmy a začínají jej vyžadovat mnozí zaměstnanci.

„Téma osobní pohody se dostává do popředí i díky současné nízké nezaměstnanosti a nastupujícím pracovníkům z řad generace mileniálů,“ vysvětluje dva z faktorů Mendelova univerzita v Brně. Lidé si mohou více vybírat a částečně diktovat podmínky. Navíc mileniálové mají jiné potřeby než generace předešlé: volný čas je pro ně víc než přesčas.

Ale existuje ještě další, hlubší důvod. „Trend péče o duševní zdraví ve firmách se změnil hlavně

Tento článek je v plném znění dostupný přeplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemknětě si všechny články zakoupením předplatného.