Přihlásit se

Obsah

Longevity

Ve firmě se odráží naše DNA. OlaOla. Martin & Lucie Bernátkovi

Iva Brejlová

Kde budete v roce 2050? Neptáme se, kde se budete nacházet, ale jak se za 25 let budete cítit a v jaké kondici budete. Úvodní otázka je to nejzákladnější sdělení, okolo kterého se točí značka OlaOla. Projekt, který zakladatelé Martin a Lucie Bernátkovi označují jako tržiště dlouhověkosti. Otázka na stav vašeho těla a mysli za čtvrt století je způsob, jak přimět lidi zamyslet se nad dlouhověkostí a uvědomit si, že dnešní rozhodnutí ovlivní kvalitu jejich života v budoucnu.

Za OlaOla stojí manželé, kteří spolu pracují už téměř patnáct let. Nejdřív v 

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemkněte si všechny články zakoupením předplatného.