Přihlásit se

Obsah

Story

Martin Jahn. Škoda Auto. Emoce na čtyřech kolech

Iva Brejlová

Jen si to představte – značka se 130letou tradicí, produkty, u nichž zákazníci chtěli znát především technické specifikace, cenu, objem kufru. A přece místo naleštěného vozu ukazuje auto od předního nárazníku až po ten zadní pokryté… růžovým peřím. Vedle vysoké skulptury plameňáka.

Přesně tak se rozhodla Škoda Auto ohromit při své prezentaci ve městě módy, na dubnovém Milan Design Weeku. Ve spolupráci s místním umělcem Marcantoniem připravila na rozloze asi 500 m2 zážitkovou stezku. Měla podobu trasy, po níž návštěvníci procházeli mezi obřími sochami nebo pod zavěšenými mrak

Tento článek je v plném znění dostupný předplatitelům Měsíčníku Hrot.

Odemkněte si všechny články zakoupením předplatného.